Lázně Klimkovice

19.05.2014 19:12

Ahojky všem do Klimkovic...dojeli jsme v pořadku,auto vybalené a doma fofry....rychlý skok do reality :))))
Už jsem si na Vás i párkrát vzpoměla holky moje Maina Troščinska,Daniel Trdla, Nasťa Pasťa,Lenka Neumajerova,Lenka Trmačová, Stanislava Ducháčová..

Musím říci, že tato rehabilitační léčba byla pro Nikolku opět velkým přínosem...naučili jsme se mimo jiné udržet rovnováhu na odrážedle,už kousek Nikolka ujede..avšak největší chloubou a radostí pro Nás je vidět Nikolku udělat pár krůčků pomoci choditka...Myslím si...že na to,že Nikolka se s chodítkem seznámila až v lazich,udělala strašně velký pokrok...za který jsme nesmírně rádi a vděčíme" Naší"fizyoterapeutce " Lucce- Lucie Poloková... Luci ještě jednou Ti mockrát děkujeme za velmi laskavy přístup a úžasně odvedenou rehabilitační péči,moc si vážím toho,jak jsis k Nikolce našla cestu...nevím jak muj díííík vyjádřit ....MOC DEKUJEME .

Stýska se mi,stýská,ale říka se...v nejlepším se má zkončit...:)Měsíc strašně rychle utekl a musím řící,že jsem si ho s Vámi užila-jste fajn "KOČIČKY"jsem moc ráda,že jsem Vás děvčata poznala i Vaše užasne děti a budu se těšit na brzkou shledanou...Těšíme se na další ríjnovou rehabilitační léčbu 

Zdraví Vás Míša s Nikolkou

—————

Zpět